ضحی جون

دوستتان دارم

1389/12/28 17:31
437 بازدید
اشتراک گذاری


سلام

امسال هم تموم شد 

اميدوارم سال جديد را پر از سلامتي و خوشحالي و خوشبختي شروع كنيد و همين آرزو ها را بصورت

چعملي نه در كلام براي بقيه بخواهيم

بياد همه پدر مادرهاي قديمي(پدر بزرگها و مادربزرگها)

و بياد پدران و مادران امروز

و براي پدران و مادران آينده ( از ضحي جون تا فرشته كوچولو تا زينب كوچولو و زهرا جون و ...)

همه تون را دوست دارم 

دوستتون دارمم به همهه زبونها:

English : I Love You

02) Persian : To ra doost daram

03) Italian : Ti amo

04) German : Ich liebe Dich

05) Turkish : Seni Seviyurum

06) French : Je t'aime

07) Greek : S'ayapo

08) Spanish : Te quiero

09) Hindi : Mai tumase pyre karati hun

10) Arabic : Ana Behibak

11) Iranian : Man doosat daram

12) Japanese : Kimi o ai shiteru

13) Yugoslavian : Ya te volim

14) Korean : Nanun tangshinul sarang hamnida

15) Russian : Ya vas liubliu

16) Romanian : Te iu besc

17) Vietnamese : Em ye^ Ha eh bak

18) Syrian/lebanese : Bhebbek

19) Swiss-German : Ch'ha di ga"rn

20) Swedish : Jag a"Iskar dig

21) Africans : Ek het jou li

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
29 اسفند 89 19:01
بر ما سالی گذشت بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی سال نو مبارک
مامان فرشته
29 اسفند 89 19:02
من یادم نمی ره اولین کسی که به من عید رو تبریک گفت شما بودید ممنون
مامان فرشته
6 فروردین 90 14:01
سلام گلم دارین تنهایی گزارو می خورین ؟ یاد منم باشید بوسسسسسس
زينب عشق مامان و بابا
7 فروردین 90 13:00
مامان فرشته
8 فروردین 90 11:48
سلام خواستم بگم من همیشه به یادتوم هستم خوش بگذره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ضحی جون می باشد